Η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει ένα προτιμώμενο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών για έναν αυξανόμενο αριθμό online καταναλωτών. Έτσι, η ύπαρξη ενός widget ζωντανής συνομιλίας για έναν ιστότοπο είναι μια αναγκαιότητα για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σε κάθε κλάδο. Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να χρησιμεύσει ως κουμπί κλήσης για δράση και μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της αφοσίωσης, στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και στις βελτιωμένες πωλήσεις, ενώ παράλληλα μειώνει το κόστος υποστήριξης πελατών.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας;
Υπάρχουν πολλές λύσεις ζωντανής συνομιλίας διαθέσιμες ως μέρη συστημάτων λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης ή ως προσθήκες WordPress, όπως το Wise Chat. Ας συζητήσουμε πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε τη ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας.
1. Επιλέξτε τον πάροχο λογισμικού ζωντανής συνομιλίας
Δεδομένου του αντίκτυπου που μπορεί να έχει η ζωντανή συνομιλία στην ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και στα έσοδά σας, αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο στην έρευνα των επιλογών. Επομένως, μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για διάφορους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προτού επιλέξετε το εργαλείο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας και προσθέστε το στον ιστότοπό σας. Μερικοί από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν προσπαθείτε να βρείτε το καλύτερο πρόσθετο συνομιλίας περιλαμβάνουν: το σύνολο των λειτουργιών, εύκολη ενσωμάτωση και προσαρμογή, ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων, ασφάλεια, συμβατότητα με κινητά, τιμολόγηση και υποστήριξη πελατών.
2. Εγγραφείτε με την υπηρεσία
Πιθανότατα έχετε περιορίσει τις επιλογές σας ανάλογα με τις απαιτήσεις και τον προϋπολογισμό σας. Δεν είστε ακόμα έτοιμοι να αγοράσετε μια συνδρομή; Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια δωρεάν δοκιμή. Οι περισσότεροι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν δωρεάν δοκιμές με όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες προϊόντος για να επιτρέψουν στους δυνητικούς πελάτες να δοκιμάσουν όλη τη λειτουργικότητα ή τη δυνατότητα να ζητήσουν μια επίδειξη. Η εγγραφή στη δοκιμαστική περίοδο διαρκεί συνήθως μερικά λεπτά το πολύ και δεν απαιτεί στοιχεία πιστωτικής κάρτας.
3. Προσθέστε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας
Μετά την εγγραφή, πρέπει να επιλέξετε ένα κουμπί συνομιλίας. Μετά από αυτό, απλώς επικολλήστε έναν σύντομο κώδικα HTML στο σώμα της σελίδας σας για εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας. Αφού ενσωματώσετε τη συνομιλία στον ιστότοπο, μπορείτε να ξεκινήσετε να συνομιλείτε με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας που εμφανίζεται συνήθως στην κάτω δεξιά γωνία ενός ιστότοπου, εμφανίζεται ένα παράθυρο συνομιλίας. Κάνοντας περαιτέρω κλικ σε αυτό το παράθυρο, ο επισκέπτης ξεκινά μια συνομιλία με τον εκπρόσωπο μιας εταιρείας, ο οποίος είναι εκείνη τη στιγμή συνδεδεμένος και διαθέσιμος για να παραλάβει το αίτημα συνομιλίας.
4. Προσαρμόστε το widget ζωντανής συνομιλίας
Οι πάροχοι λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν συνήθως ένα ευρύ φάσμα προσαρμογών του εργαλείου. Μπορεί να περιλαμβάνει προσαρμογή του σχεδιασμού των κουμπιών εντός σύνδεσης (όταν η συνομιλία είναι διαθέσιμη) και εκτός σύνδεσης (όταν η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη) και ένα παράθυρο συνομιλίας για να φαίνεται εγγενές στον ιστότοπό σας, καθώς και αλλαγή γλώσσας και κειμένων. Για να προσαρμόσετε την εμφάνιση του κουμπιού στην επωνυμία σας, μπορείτε να επιλέξετε από μια συλλογή κουμπιών ζωντανής συνομιλίας ή να δημιουργήσετε το δικό σας χρησιμοποιώντας HTML. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε εάν κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας θα ξεκινήσει αμέσως μια συνομιλία ή αν ανοίξει μια φόρμα πριν από τη συνομιλία που θα συμπληρωθεί από έναν επισκέπτη. Ο σχεδιασμός των φορμών προ-συνομιλίας και των φορμών επικοινωνίας (που εμφανίζονται εάν δεν υπάρχει κάποιος εκπρόσωπος συνδεδεμένος) μπορεί κανονικά να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες σας.
5. Ενεργοποιήστε τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας
Η προληπτική συνομιλία είναι μια κοινή δυνατότητα που προσφέρεται από τους περισσότερους προμηθευτές ζωντανής συνομιλίας. Οι προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν είτε να εμφανίζονται σε κάθε σελίδα του ιστότοπου είτε σε συγκεκριμένες σελίδες. Για παράδειγμα, οι σελίδες τιμολόγησης ή ολοκλήρωσης αγοράς όπου οι χρήστες πιθανότατα θα χρειαστούν ζωντανή βοήθεια. Οι προσκλήσεις μπορούν συνήθως να ενεργοποιηθούν με μη αυτόματο τρόπο ή αυτόματα βάσει προκαθορισμένων κανόνων. Όπως πληροφορίες επισκεπτών και διάφορες μετρήσεις συμπεριφοράς, γεωγραφική τοποθεσία, τρέχουσα σελίδα, σελίδα παραπομπής, χρόνος στον ιστότοπο, χρόνοι επίσκεψης κ.λπ.
6. Δημιουργήστε μια λίστα με τις τυποποιημένες απαντήσεις
Αυτές είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις από πελάτες. Επιτρέπουν την επιτάχυνση των χρόνων απόκρισης και την αύξηση της αποτελεσματικότητας των αντιπροσώπων, καθώς δεν θα χρειάζεται να πληκτρολογούν προσαρμοσμένα μηνύματα σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν άμεσα στέλνοντας απλώς τη σωστή προ-γραμμένη απάντηση με λίγα κλικ. Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα εάν οι αντιπρόσωποι πρέπει να χειρίζονται πολλά αιτήματα συνομιλίας ταυτόχρονα.
Βέλτιστες πρακτικές για τη ρύθμιση της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας
Πρώτα και κύρια, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το κατάλληλο πρόσθετο ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπο. Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως η ευκολία χρήσης, οι επιλογές προσαρμογής και η συμβατότητα με τον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι το πρόσθετο διαθέτει λειτουργίες όπως παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, ανταποκρίσεις σε πραγματικό χρόνο και ανταπόκριση σε κινητά για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη.
Το να γνωρίζετε πώς να ενσωματώσετε τη ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο είναι μόνο το πρώτο βήμα. Ακολουθούν μερικές από τις συμβουλές και τις βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του εργαλείου ζωντανής συνομιλίας για να βεβαιωθείτε ότι αποφέρει οφέλη τόσο στην επιχείρηση όσο και στους πελάτες σας.
Ενεργοποιήστε τη στις σωστές σελίδες
Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, ίσως θελήσετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιλέξετε αυτές τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτές είναι συνήθως Τιμολόγηση, Προϊόν, Επικοινωνία, Συχνές ερωτήσεις και σελίδες προορισμού.
Χρησιμοποιήστε στρατηγικά την ενεργητική συνομιλία
Όταν ενεργοποιείτε τις αυτοματοποιημένες προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, βεβαιωθείτε ότι δεν εμφανίζονται μέσα στα πρώτα δύο δευτερόλεπτα προτού οι επισκέπτες έχουν ακόμη την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον ιστότοπο. Επίσης, μην προσκαλείτε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν μαζί σας πολλές φορές, ειδικά εκείνους που έχουν ήδη απορρίψει την πρόσκλησή σας για συνομιλία μία φορά. Προσπαθείτε να παρέχετε στους επισκέπτες ενεργητική υποστήριξη πελατών, όχι να τους εκνευρίσετε.
Κάντε σαφή την κατάσταση διαθεσιμότητας σε σύνδεση για τους επισκέπτες
Εάν δεν σκοπεύετε να έχετε διαθέσιμη τη ζωντανή συνομιλία σας όλο το 24ωρο, κάντε σαφές στους επισκέπτες σας πότε η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι διαθέσιμη. Αυτό μπορεί να γίνει με τη ρύθμιση ενός κουμπιού συνομιλίας εκτός σύνδεσης που θα εμφανίζεται όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν είναι συνδεδεμένοι και δεν θα μπορούν να δέχονται αιτήματα συνομιλίας. Είναι επίσης λογικό να καθορίσετε τις ώρες εργασίας της συνομιλίας σας σε μια σελίδα επικοινωνίας.
Εξασφαλίστε τη σωστή χρήση των τυποποιημένων απαντήσεων
Αν και τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους χρόνους απόκρισης, μερικές φορές μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό, εάν δεν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα. Ο νούμερο ένα κανόνας με τις τυποποιημένες απαντήσεις είναι ότι πρέπει πάντα να τροποποιούνται και να εξατομικεύονται ώστε να ταιριάζουν στην κατάσταση του πελάτη και στις ιδιαίτερες ανάγκες του.
Επενδύστε στην εκπαίδευση αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας
Πάνω από οτιδήποτε άλλο, η ποιότητα της υποστήριξης συνομιλίας σας δεν αφορά μόνο το σωστό λογισμικό με προηγμένη λειτουργικότητα. Αφορά περισσότερο τα άτομα που εργάζονται με τη ζωντανή συνομιλία. Επενδύστε στην κατάλληλη εκπαίδευση για τους αντιπροσώπους συνομιλίας σας. Περιλαμβάνει την εκμάθηση τους στο να χρησιμοποιούν το εργαλείο συνομιλίας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, μπορεί επίσης να βελτιώσει τις κοινωνικές δεξιότητές τους.
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας;
Ενώ ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να προστεθεί σε κάθε σελίδα ενός ιστότοπου, μπορεί να θέλετε να το έχετε διαθέσιμο μόνο σε ορισμένες σελίδες. Σε αυτήν την περίπτωση, σκεφτείτε να επιλέξετε εκείνες τις σελίδες όπου οι πελάτες και οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι πιο πιθανό να έχουν ερωτήσεις. Αυτά είναι συνήθως η τιμή, το προϊόν, η επαφή, οι συχνές ερωτήσεις και οι σελίδες προορισμού.
Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να χρησιμοποιεί μια ζωντανή συνομιλία;
Σας επιτρέπει να προσφέρετε γρήγορη και έγκαιρη βοήθεια στους πελάτες. Επιπλέον, όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αυξημένη αφοσίωση, αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και βελτιωμένες πωλήσεις, ενώ παράλληλα μειώνεται το κόστος υποστήριξης πελατών.
Πώς πρέπει να επιλέξετε τον πάροχο λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;
Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για διάφορους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας προτού επιλέξετε το εργαλείο που καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Μερικοί από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι το σύνολο των δυνατοτήτων, η ενσωμάτωση, η προσαρμογή, οι ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων, η ασφάλεια, η συμβατότητα με κινητά, η τιμολόγηση και η υποστήριξη πελατών.
Δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας
Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα του δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας. Αποκτήστε ταχύτερη ανταπόκριση, 24/7 λειτουργία και εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών, ενισχύοντας τις πωλήσεις και χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις. Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε τη διαφορά!
12 γρήγορες συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για καλύτερη υποστήριξη πελατών
Ανακαλύψτε 12 βασικές συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας το 2024. Ενισχύστε την ικανοποίηση με στρατηγικές που συνδυάζουν φιλικότητα και επαγγελματισμό και περιορίστε τους χρόνους αναμονής στο ελάχιστο. Δώστε προτεραιότητα στη σωστή γραμματική και την ειλικρίνεια για ανώτερη εξυπηρέτηση.