Γιατί πρέπει να στείλετε κάρτες ευχαριστιών στους πελάτες;
Ενώ τα ηλεκτρονικά μηνύματα εκτίμησης πελατών είναι ένας εξίσου πολύ καλός τρόπος για να δείξετε ευγνωμοσύνη στους πελάτες, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαβάζονται συνήθως (εάν διαβάζονται) και διαγράφονται. Ωστόσο, μια καλοφτιαγμένη τυπωμένη ευχαριστήρια κάρτα ή μια χειρόγραφη ευχαριστήρια σημείωση είναι πιο πιθανό να διατηρηθούν τουλάχιστον για κάποιο διάστημα και να χρησιμεύσουν ως υπενθύμιση της επωνυμίας σας. Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί πραγματικά να εντυπωσιάσει τους πελάτες, να βελτιώσει την αφοσίωσή τους και να δημιουργήσει περισσότερες παραπομπές στην επιχείρησή σας.
Χειρόγραφη ή εκτυπωμένη;
Ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησής σας, μπορείτε να στείλετε είτε έντυπες ευχαριστήριες κάρτες είτε χειρόγραφες ευχαριστίες. Για έναν μεγάλο οργανισμό που θέλει να ευχαριστήσει περισσότερους από 500 πελάτες, οι έντυπες κάρτες θα ήταν φυσικά κάτι πιο λογικό. Οι χειρόγραφες σημειώσεις είναι πιο κατάλληλες για μικρές επιχειρήσεις, solopreneurs, προσωπικές υπηρεσίες και εταιρείες B2B με μέτρια πελατεία.
Σε γενικές γραμμές, εάν ο χρόνος, ο προϋπολογισμός και οι πόροι το επιτρέπουν, ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα για τον πελάτη είναι μια καλύτερη επιλογή καθώς έχει πάντα μεγαλύτερο αντίκτυπο. Η πραγματική αυθεντικότητα στις χειρόγραφες σημειώσεις είναι αυτό που μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται πραγματικά ξεχωριστοί και ότι υπάρχει συναισθηματική επένδυση. Και το συναίσθημα θεωρείται ο μεγαλύτερος μοχλός σε πολλές βιομηχανίες. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη της CapGemini διαπίστωσε ότι το 70% των συναισθηματικά αφοσιωμένων καταναλωτών ξοδεύουν έως και δύο φορές ή περισσότερο σε μάρκες στις οποίες είναι πιστοί. Επιπλέον, το 80% θα προωθήσει μάρκες στις οποίες είναι πιστό μεταξύ της οικογένειας και των φίλων του.
Πόσο καιρό πρέπει να περιμένετε για να στείλετε ευχαριστήριες κάρτες;
Εάν διαχειρίζεστε την επιχείρηση και θέλετε να δείξετε την εκτίμηση σας στους πελάτες σας με μια ευχαριστήρια σημείωση/κάρτα, η καλύτερη στιγμή είναι αμέσως μετά την εκδήλωση κατά προτίμηση. Ο γενικός κανόνας είναι λίγες μέρες εντός της εκδήλωσης. Για παράδειγμα, όταν ο πελάτης αγοράζει ένα προϊόν/υπηρεσία από την εταιρεία σας. Ωστόσο, ακόμη και αν δεν καταφέρετε να στείλετε ένα ευχαριστήριο σημείωμα εντός του χρονικού πλαισίου, θυμηθείτε ότι το να μην στείλετε είναι πολύ χειρότερο.
Επαγγελματικές κάρτες ευχαριστιών – Πρότυπα
Τι να γράψετε σε μια ευχαριστήρια κάρτα για έναν πελάτη; Παρακάτω, υπάρχουν μερικές επαγγελματικές ευχαριστήριες κάρτες – πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως βάση για τη δημιουργία των δικών σας καρτών/σημειώσεων που εκφράζουν εκτίμηση.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε πώς να γράψετε μια ευχαριστήρια επιστολή που θα εκτιμήσουν οι πελάτες σας.
Ευχαριστήριο για τον πιστό πελάτη
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Ευχαριστήριο αγοράς για τον πελάτη
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Ευχαριστήριο σε έναν πελάτη για αναφορά
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
Άλλοι τρόποι για να εκφράσετε την εκτίμησή σας στους πελάτες
Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας στους πελάτες σας.
Ευχαριστήριες κάρτες προς τους πελάτες και σημειώσεις καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος για να εκφράσετε την εκτίμηση προς τους πελάτες.
Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι τρόποι. Για παράδειγμα, κουπόνια, εκπτώσεις, δωρεάν προϊόντα/υπηρεσίες και πολλά άλλα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τις ιδέες Εκτίμησης πελατών.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν γίνεται πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Εξυπηρέτηση πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης
Ανακαλύψτε τα υπέρ και τα κατά της εσωτερικής και εξωτερικής εξυπηρέτησης πελατών και βρείτε την καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ενημερωθείτε για τις προκλήσεις και τα οφέλη κάθε επιλογής. Δοκιμάστε το δωρεάν, χωρίς δεσμεύσεις!
Εισαγωγή στην εκτίμηση των πελατών
Η εκτίμηση των πελατών μπορεί να οριστεί ως το μέτρο των προσπαθειών μιας εταιρείας απέναντι στους πελάτες της. Διαβάστε περισσότερα για το πώς να δείξετε εκτίμηση στους πελάτες σας.
Εξυπηρέτηση πελατών έναντι υποστήριξης πελατών: Διαφορές και συμβουλές
Ανακαλύψτε τις διαφορές μεταξύ εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών με πρακτικές συμβουλές και πραγματικά παραδείγματα.