Πώς να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο των δώρων προς τους πελάτες
Στατιστικά, περίπου το 75% των επαγγελματικών δώρων δίνονται την περίοδο των Χριστουγέννων. Το 25% των δώρων εκτίμησης πελατών δίνονται σε γενέθλια, επετείους, για προσφορές, αυθόρμητα ή άλλες εποχές του χρόνου. Μια απλή αλλά αποτελεσματική τεχνική για τη βελτίωση του αντίκτυπου των επαγγελματικών δώρων είναι να τα δίνετε σε περιόδους διαφορετικές από την περίοδο των γιορτών. Θα αυξήσει τις πιθανότητες να μην χαθεί το δώρο σας στο σωρό.
Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε το στοιχείο του μυστηρίου στη διαδικασία παροχής δώρων. Η μελέτη από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Μαϊάμι διαπίστωσε ότι όταν ένα προϊόν που προκαλεί περισσότερο συναίσθημα προσφέρεται με ένα δωρεάν δώρο, οι αγοραστές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν αυτό το προϊόν εάν το είδος του δώρου είναι άγνωστο παρά εάν αποκαλυφθεί το είδος του.
Σύμφωνα με ένα άρθρο στην Εφημερίδα του Μάρκετινγκ, η παροχή δωρεάν προϊόντων ή σχετικών πρόσθετων προϊόντων δημιουργεί άμεση από στόμα σε στόμα διαφήμιση. Η παροχή ενός πλήρους προϊόντος, ειδικότερα, σχετίζεται με περίπου 20% ώθηση στη συνολική WOM. Εκτός από τους αφοσιωμένους πελάτες, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε πελάτες που αγοράζουν για πρώτη φορά όταν προσφέρετε δώρα για να δημιουργήσετε θετικές πρώτες εντυπώσεις.
Σκεφτείτε να δώσετε δώρα στους υποστηρικτές της επιχείρησης σας, σε εκείνους τους πελάτες που συνήθως δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έχουν μεγάλη προσέγγιση, καθώς και εκείνους που έχουν ήδη μοιραστεί τις θετικές εμπειρίες τους με την επιχείρηση σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό μπορεί να φέρει νέες παραπομπές.
Πώς να επιλέξετε τα καλύτερα δώρα για τους πελάτες
Όταν επιλέγετε τα σωστά δώρα για τους πελάτες, υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε. Το δώρο θα πρέπει να έχει αντιληπτή αξία για τον πελάτη. Θα πρέπει κατά προτίμηση να είναι χρήσιμο και να έχει κάποιο πρακτικό σκοπό. Θα πρέπει να σχετίζεται με την επιχείρησή σας κατά κάποιο τρόπο και να χρησιμεύει ως υπενθύμιση της εταιρείας σας. Ίσως χρειαστεί επίσης να επιλέξετε διαφορετικά εταιρικά δώρα για διαφορετικά τμήματα πελατών λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών. Ακολουθούν 15 ιδέες δώρων προς τους πελάτες που μπορεί να είναι χρήσιμες.
15 ιδέες δώρων προς τους πελάτες για να δείξουν πως τους εκτιμάτε
1. Δωρεάν προϊόντα
Ο απλούστερος, αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να δείξετε την εκτίμηση σας προς τους πελάτες σας είναι να δώσετε ένα δωρεάν προϊόν (μια πλήρη έκδοση, όχι ένα δείγμα) από τον κατάλογό σας που θα μπορούσε φυσικά να βελτιώσει ή να συμπληρώσει την αρχική αγορά ενός πελάτη.
2. Δωρεάν υπηρεσία ή αναβάθμιση
Για τις επιχειρήσεις SaaS, θα ήταν λογικό να προσφέρουμε στους πελάτες ένα μήνα δωρεάν υπηρεσίας, να τους εκπλήξετε με μια δωρεάν αναβάθμιση που περιέχει πρόσθετες λειτουργίες στο προϊόν σας ή παρέχει εξατομικευμένη προσαρμογή προϊόντος.
3. Επώνυμα δώρα
Τα επώνυμα προϊόντα επιλέγονται συχνά για επαγγελματικά ευχαριστήρια δώρα. Ορισμένα από τα αντικείμενα που φέρουν το λογότυπο της εταιρείας σας μπορεί να περιλαμβάνουν ρούχα, τσάντες, φλιτζάνια τσαγιού και καφέ, αθλητικά αξεσουάρ, χαρτικά και είδη γραφείου καθώς και είδη διασκέδασης.
4. Δώρα με θέμα την επιχείρηση
Δώρα με θέμα τη επιχείρηση (όπως κτηματομεσίτες που δίνουν στους πελάτες τους αντικείμενα σε σχήμα σπιτιού) είναι μια έξυπνη επιλογή αν θέλετε οι πελάτες να σκεφτούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτά τα δώρα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα λογότυπο και να ταιριάζουν με τα εταιρικά σας χρώματα.
5. Καλάθια δώρων
Τα καλά μελετημένα καλάθια γεμάτα με σχετικά, εξατομικευμένα προϊόντα θα είναι πάντα υπέροχα δώρα για τους πελάτες για διάφορες διακοπές, επετείους ή άλλες περιπτώσεις. Μέσα στα καλάθια, μπορεί να υπάρχει οτιδήποτε, από γκουρμέ τρόφιμα και είδη υγιεινής έως διακόσμηση γραφείου και ειδικά αξεσουάρ.
6. Μια δωροκάρτα
Εάν δεν είστε σίγουροι τι να επιλέξετε, οι δωροκάρτες είναι μια κλασική επιλογή δώρου που παρέχει στους πελάτες σας την ελευθερία να πάρουν ακριβώς αυτό που θέλουν από ένα ευρύ φάσμα προϊόντων είτε του καταστήματός σας είτε των συνεργατών σας εμπόρων.
7. Λουλούδια
Όταν στοχεύετε σε τμήματα πελάτων θηλυκού γένους, τα λουλούδια και τα φυτά σε γλάστρες μπορεί να είναι υπέροχα δώρα πελατών για σχεδόν οποιαδήποτε περίσταση, όπως γενέθλια, επετείους και συγκεκριμένες αργίες. Για παράδειγμα: Ημέρα της Μητέρας, Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή Ημέρα της Γυναίκας.
8. Συνδρομή περιοδικού
Οι συνδρομές περιοδικών έχουν γίνει μια δημοφιλής εταιρική επιλογή δώρων. Εάν γνωρίζετε τι είδους περιοδικά θα βρίσκουν οι πελάτες σας σχετικά και χρήσιμα, η δωρεά μιας συνδρομής σίγουρα θα εκτιμηθεί.
9. Βιβλία
Τα βιβλία είναι μία από τις πιο πολύτιμες ιδέες ευχαριστήριων δώρων από τις επιχειρήσεις. Ανάλογα με το πόσο καλά γνωρίζετε τις προτιμήσεις των πελατών σας. Ένα καλά μελετημένο βιβλίο που σχετίζεται με τα επαγγελματικά ή προσωπικά τους ενδιαφέροντα κάνει ένα δώρο διαχρονικό και εξατομικευμένο.
10. Ένα δώρο μάθησης
Είτε πρόκειται για διαδικτυακά μαθήματα για θέματα που συμπληρώνουν την αγορά των πελατών είτε για κάποια μαθήματα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους – η παροχή ενός δώρου μάθησης μπορεί να είναι πολύ θετική και να ανταποκρίνεται καλά σε ορισμένες ομάδες πελατών.
11. Ένα δώρο εμπειρίας
Μια ακόμη επιλογή ώστε να ξεπεράσετε τα υλικά αγαθά είναι να παρέχετε το δώρο της εμπειρίας. Θα μπορούσε να είναι κάτι που βελτιώνει την υγεία (μαθήματα γυμναστικής ή γιόγκα), χαλάρωση (ημέρα σπα ή μασάζ), διασκέδαση (εισιτήρια για τοπικές αθλητικές εκδηλώσεις ή συναυλίες) ή οτιδήποτε άλλο.
12. Δώρα γενεθλίων
Η αποστολή δώρων στους πελάτες σας στα γενέθλιά τους μπορεί πραγματικά να δείξει την εκτίμησή σας και να κερδίσει την αφοσίωσή τους. Αν και το δώρο γενεθλίων μπορεί να γίνει μία μόνιμη υποχρέωση, καθώς η απουσία του δώρου τα επόμενα χρόνια μπορεί να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται πως δεν έχουν αξία για εσάς.
13. Τοπικά εδέσματα
Τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες όπως: Τοπικός καφές, τοπικά αγροτικά είδη, τοπική τέχνη, τοπικές χειροτεχνίες μπορούν να γίνουν υπέροχα επαγγελματικά δώρα στις διακοπές. Αυτά όχι μόνο θα ευχαριστήσουν τους πελάτες σας αλλά θα βελτιώσουν και την αντίληψη της επιχείρησή σας.
14. Μια εκδήλωση εκτίμησης προς τους πελάτες
Η φιλοξενία μιας ειδικής εκδήλωσης εκτίμησης προς τους πελάτες μπορεί επίσης να λειτουργήσει καλά ως εταιρική ιδέα δώρου για μερικούς από τους πιο αφοσιωμένους πελάτες σας. Τέτοιες εκδηλώσεις ενδέχεται να παρέχουν επιπλέον επαγγελματική αξία στους πελάτες, αφήνοντάς τους να επικοινωνούν μεταξύ τους.
15. Μια φιλανθρωπική δωρεά
Όταν πρόκειται για μοναδικές ιδέες δώρων προς τους πελάτες, η πραγματοποίηση φιλανθρωπικής δωρεάς για λογαριασμό των πελατών σας και η ενημέρωσή τους για το σκοπό που θα εξυπηρετήσουν τα χρήματα είναι μια επιλογή δώρου με αληθινό νόημα. Προφανώς, μόνο εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας.
16. Στείλτε ένα GIF
Μερικές φορές, κάτι τόσο απλό όπως το GIF σε μια συνομιλία μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πείτε ευχαριστώ, σας εκτιμούμε. Στο LiveAgent, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε GIF μετά την ενεργοποίηση μιας προσθήκης. Είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε την ημέρα του πελάτη σας καλύτερη. Ωστόσο, χρησιμοποιήστε το προσεκτικά και με σεβασμό.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – GIF.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών που προσελκύει και διατηρεί πελάτες με οφέλη και ανταμοιβές. Ανακαλύψτε στρατηγικές για τη συλλογή δεδομένων και την εξατομίκευση εμπειριών. Ιδανικός οδηγός για μικρές επιχειρήσεις!
Μάθετε πώς να γράφετε αποτελεσματικές ευχαριστήριες επιστολές προς πελάτες και συνεργάτες για να ενισχύσετε τις επαγγελματικές σας σχέσεις. Ανακαλύψτε χρήσιμες συμβουλές, πρότυπα και οδηγίες για άψογη επικοινωνία. Διαβάστε παραδείγματα και βρείτε το σωστό τρόπο να εκτιμήσετε την αφοσίωση των πελατών σας.
Δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας
Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα του δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας. Αποκτήστε ταχύτερη ανταπόκριση, 24/7 λειτουργία και εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών, ενισχύοντας τις πωλήσεις και χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις. Δείτε πώς μπορείτε να κάνετε τη διαφορά!
Ο ρόλος της εξυπηρέτησης πελατών στην εμπειρία του πελάτη
Ανακαλύψτε πώς η εξυπηρέτηση πελατών βελτιώνει την εμπειρία πελατών! Επενδύστε στην εκπαίδευση της ομάδας σας και αυξήστε την ικανοποίηση και τα έσοδά σας με πρακτικές συμβουλές. Μάθετε περισσότερα τώρα!