Τι είναι το φόρουμ πελατών;
Το φόρουμ είναι ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων που επιτρέπει στους χρήστες να εκτελούν συνομιλίες με τη μορφή δημοσιευμένων μηνυμάτων. Ένα φόρουμ πελατών είναι με άλλα λόγια ένα φόρουμ χρηστών ή ένα φόρουμ κοινότητας. Είναι βασικά ένα μέρος όπου οι πελάτες μιας εταιρείας μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους ή να αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες. Επιπλέον, μπορούν να ρωτήσουν και να απαντήσουν ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου και να μοιραστούν τις γνώσεις τους. Για παράδειγμα: χρήσιμες συμβουλές και τεχνάσματα, πληροφορίες, βέλτιστες πρακτικές, περιπτώσεις χρήσης και προσωπικές εμπειρίες με προϊόντα ή υπηρεσίες μιας εταιρείας.
Πώς να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για πελάτες;
Πολλοί προμηθευτές λογισμικού κέντρου υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένων των παρόχων καλύτερων συστημάτων καρτελών υποστήριξης IT ενσωματώνουν φόρουμ κοινότητας στις πύλες αυτοεξυπηρέτησης πελατών τους. Επομένως, δεν χρειάζεται να αναζητήσετε ξεχωριστά εργαλεία. Η δημιουργία ενός φόρουμ για πελάτες συνήθως απαιτεί μερικά απλά βήματα. Δεν απαιτεί τεχνολογικές δεξιότητες ή ειδικές γνώσεις.
Για να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για πελάτες στο LiveAgent, πρέπει να μεταβείτε στην πύλη εξυπηρέτησης πελατών. Εδώ μπορείτε να βρείτε το φόρουμ. Μετά από αυτό, απλώς εισαγάγετε έναν τίτλο και αποφασίστε αν πρόκειται για εσωτερικό φόρουμ ή δημόσιο φόρουμ. Δώστε μια περιγραφή, συμπεριλάβετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά για βελτιστοποίηση SEO και επιλέξτε το τμήμα που είναι υπεύθυνο για το χειρισμό των καταχωρήσεων στο φόρουμ.
Τα εσωτερικά φόρουμ προορίζονται για τους υπαλλήλους της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, τα δημόσια φόρουμ είναι ορατά σε όλους. Ωστόσο, οι χρήστες πρέπει να συνδεθούν για να υποβάλουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Οι πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι στην πύλη πελατών σας θα μπορούν να δουν τα προτεινόμενα φόρουμ απευθείας στην κύρια σελίδα. Μόλις ανοίξουν το φόρουμ, μπορούν είτε να συμμετάσχουν στη συζήτηση είτε να υποβάλουν μια νέα ερώτηση.
Κάθε καταχώριση στο φόρουμ, είτε πρόκειται για νέα ερώτηση είτε για οποιοδήποτε θέμα σχολιάζεται, μετατρέπεται αυτόματα σε καρτέλα. Επομένως, θα εμφανίζεται στον πίνακα αντιπροσώπων μεταξύ άλλων καρτελών. Όποτε είναι απαραίτητο και κατάλληλο, οι αντιπρόσωποι να μπορούν να συμμετέχουν. Μπορούν να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες και να απαντούν στις ερωτήσεις που άλλοι χρήστες του φόρουμ δεν μπόρεσαν να απαντήσουν.
Η επιλογή ενός συγκεκριμένου τμήματος για τη διαχείριση του φόρουμ σημαίνει ότι οι καρτέλες θα εκχωρηθούν στους κατάλληλους υπαλλήλους. Έτσι, μόνο οι αντιπρόσωποι με τις πιο σχετικές γνώσεις, εμπειρία και εξειδίκευση απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών. Διασφαλίζει ότι κοινοποιούνται οι σωστές πληροφορίες και ανταποκρίνονται εγκαίρως και αποτελεσματικά.
5 Σημαντικά οφέλη από την πραγματοποίηση ενός φόρουμ κοινότητας πελατών
Το φόρουμ κοινότητας πελατών είναι κάτι περισσότερο από μια λογική επέκταση της προσφοράς αυτοεξυπηρέτησης. Ενώ το να έχεις ένα φόρουμ πελατών θεωρείται γενικά ως χαρακτηριστικό «ωραίο να το έχεις» και όχι αναγκαιότητα. Ωστόσο, με προσεκτική διαχείριση, μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο. Για παράδειγμα; σχετικά με την αφοσίωση των χρηστών, την ικανοποίηση των πελατών, την αφοσίωση στην εταιρεία και ακόμη και την προώθηση της καινοτομίας προϊόντων. Ακολουθούν μερικά από τα βασικά οφέλη της εφαρμογής ενός επώνυμου φόρουμ κοινότητας πελατών στην πύλη αυτοεξυπηρέτησης:
1. Διευκόλυνση της αφοσίωσης των πελατών
Εάν η αφοσίωση των πελατών είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής σας, το να έχετε ένα φόρουμ κοινότητας μπορεί να είναι ένας ισχυρός διευκολυντής. Παρέχει στους πελάτες έναν ελκυστικό χώρο για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Αυτό δεν ισχύει μόνο για την εταιρεία σας, αλλά και με άλλα μέλη της κοινότητας. Η δυνατότητα στους πελάτες να εγείρουν θέματα και να διεξάγουν συζητήσεις με άλλους χρήστες τους δίνει μια αίσθηση εμπλοκής και ενδυνάμωσης.
Εκτός αυτού, εάν το προϊόν σας είναι εξαιρετικά διαμορφώσιμο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο, οι πελάτες θα εκτιμήσουν σίγουρα τη δυνατότητα περιήγησης σε ένα φόρουμ και να δουν πώς το χρησιμοποιούν άλλοι. Μπορεί πραγματικά να τους βοηθήσει να ανακαλύψουν λύσεις που ίσως δεν φαίνονταν αρχικά εμφανείς και να βρουν πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επιτύχουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα με το προϊόν σας.
2. Βελτίωση της προσφοράς αυτοεξυπηρέτησης
Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης ή οι πελάτες σας μπορούν να απαντήσουν σε συνήθεις ερωτήσεις σε ένα φόρουμ κοινότητας. Αυτό δημιουργεί κυριολεκτικά μια Βάση Γνώσης που δημιουργείται από τους χρήστες. Επομένως, γεμάτη πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν άλλους, ειδικά νέους πελάτες που μόλις ξεκινούν με τα προϊόντα σας. Μερικοί από τους μακροπρόθεσμους πιστούς πελάτες σας μπορεί να απολαμβάνουν ακόμη και να γίνονται τακτικοί συνεισφέροντες στο φόρουμ. Μοιράζονται τις δικές τους βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές για τα θέματα στα οποία είναι ειδικοί. Αυτό δημιουργεί μια μόνιμη χρήσιμη πηγή για πολλούς πελάτες ταυτόχρονα. Αυτό μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο από τους αντιπροσώπους υποστήριξης.
3. Βελτιστοποίηση του υπάρχοντος περιεχομένου σας
Η παρακολούθηση του τι συζητούν οι πελάτες σε ένα φόρουμ κοινότητας είναι ζωτικής σημασίας. Μπορεί να δώσει στις επιχειρήσεις μια πιο εις βάθος κατανόηση των προβλημάτων και των ανησυχιών των πελατών. Αυτά προσφέρουν μια μεγάλη ευκαιρία για να βελτιώσετε το υπάρχον περιεχόμενο καλύπτοντας τα θέματα που ενδιαφέρουν περισσότερο τους πελάτες. Επιπλέον, εάν οι πελάτες συνεχίζουν να κάνουν ερωτήσεις και να μιλούν για τα θέματα που καλύπτονται ήδη στα άρθρα γνωσιακής βάσης σας, αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο δεν παρέχει πλήρεις και κατανοητές πληροφορίες. Επομένως, πρέπει να βελτιωθεί και να προσαρμοστεί αναλόγως.
4. Οδήγηση στην βελτίωση των προϊόντων
Παρακολουθώντας τις συνομιλίες πελατών σε ένα φόρουμ μιας κοινότητας, οι επιχειρήσεις μπορεί να βρουν πολλές ιδέες και ανεκτίμητα δεδομένα. Αυτό είναι πολύτιμο, όχι μόνο για το τμήμα υποστήριξης πελατών αλλά και για τις ομάδες προϊόντων τους. Οι πελάτες παρέχουν έμμεση ανατροφοδότηση συζητώντας τα προϊόντα/υπηρεσίες μιας εταιρείας, μοιράζοντας τις ιδέες, τις προοπτικές και τις εμπειρίες τους. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια εικόνα για την ανάπτυξη προϊόντων. Επιπλέον, να ενεργούν για τις βελτιώσεις που αναζητούν οι πελάτες τους.
5. Παρακολούθηση συνομιλιών πελατών
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι πελάτες μιλούν για εταιρείες και τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο. Δεν είναι σε θέση όλες οι επιχειρήσεις να παρακολουθούν αποτελεσματικά και να ανταποκρίνονται σε αυτές τις αναφορές. Για παράδειγμα; σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ τρίτων ή σε άλλα μέρη που είναι πιο δύσκολο ή ακόμη και αδύνατο να ανακαλυφθούν. Η παροχή στους πελάτες ενός κοινοτικού φόρουμ, όπου μπορούν να κάνουν αυτές τις συζητήσεις, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τι λένε οι πελάτες. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε αυτές τις συνομιλίες και η έγκαιρη παροχή βοήθειας ή συμβουλών όταν απαιτείται.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δημιουργήστε ένα φόρουμ για τους πελάτες σας μέσα στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Τι είναι το φόρουμ πελατών;
Ένα φόρουμ πελατών είναι, με άλλα λόγια, ένα φόρουμ χρηστών ή ένα φόρουμ κοινότητας. Είναι ένα μέρος όπου οι πελάτες μιας εταιρείας μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους ή να αναζητούν σχετικές πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να κάνετε βελτιώσεις προϊόντων;
Η εταιρεία σας μπορεί να οδηγήσει στη βελτίωση των προϊόντων παρακολουθώντας τις συνομιλίες πελατών σε ένα φόρουμ κοινότητας. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν πολλές ιδέες και ανεκτίμητα δεδομένα. Αυτό είναι πολύτιμο, όχι μόνο για το τμήμα υποστήριξης πελατών αλλά και για τις ομάδες προϊόντων τους.
Πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός φόρουμ;
Το φόρουμ είναι συνήθως μέρος ενός ευρύτερου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα που προσφέρει ένα φόρουμ πελατών, μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων.
Εισαγωγή στην εκτίμηση των πελατών
Η εκτίμηση των πελατών μπορεί να οριστεί ως το μέτρο των προσπαθειών μιας εταιρείας απέναντι στους πελάτες της. Διαβάστε περισσότερα για το πώς να δείξετε εκτίμηση στους πελάτες σας.
Αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Θέλετε να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες εργασίες αντιπροσώπων; Μάθετε για τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών για να βελτιώσετε αμέσως την επιχείρησή σας.
Ευχαριστήριες κάρτες και σημειώματα πελατών
Μια καλοφτιαγμένη, εκτυπωμένη, ευχαριστήρια κάρτα ή ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα είναι πιθανό να διατηρηθούν για λίγο περισσότερο διάστημα. Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα.