Σας λείπει χρόνος και πόροι για συνεπή δέσμευση μάρκετινγκ μέσω email;
Η παράδοση ασυνεπούς ή ανεπαρκούς μάρκετινγκ μέσω email μπορεί τελικά να σκοτώσει την επιχείρησή σας.
Γνωρίζατε ότι…
Οι εταιρείες που στέλνουν αυτοματοποιημένα email έχουν 133% περισσότερες πιθανότητες να στείλουν σχετικά μηνύματα που αντιστοιχούν στον κύκλο αγορών ενός πελάτη.
Τα εργαλεία/ενσωματώσεις αυτοματισμού email είναι ο καλύτερος τρόπος για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των εργαζομένων, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις. Η χρήση λογισμικού διαχείρισης email το έχει κάνει πιο εύκολο από ποτέ.
Τι είναι ο αυτοματισμός email και μάρκετινγκ;
Τι είναι ο αυτοματισμός μάρκετινγκ;
Ο αυτοματισμός μάρκετινγκ είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να αυτοματοποιείτε εργασίες που βελτιώνουν τις πωλήσεις σας. Το πιο σημαντικό όφελος είναι ότι οι πωλητές μπορούν να δώσουν προτεραιότητα σε άλλες εργασίες, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουν ότι κάθε πελάτης περνάει από την ίδια διοχέτευση μάρκετινγκ.
Ένα παράδειγμα αποτελεσματικού αυτοματισμού μάρκετινγκ είναι η αυτοματοποίηση των email για την παράδοση του ζητούμενου μηνύματος σε ολόκληρη τη λίστα email σας. Ο αυτοματισμός email χρησιμοποιείται ευρέως σε όλους τους τύπους βιομηχανιών, ειδικά σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Για παράδειγμα, οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου ενσωματώνουν εργαλεία αυτοματισμού email και ενσωματώσεις για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου για να ενθαρρύνουν την επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά και να δημιουργήσουν μια βάση αφοσιωμένων πελατών. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο τι είναι ο αυτοματισμός email.
Τι είναι ο αυτοματισμός email;
Ο αυτοματισμός email είναι μια διαδικασία κατά την οποία μπορείτε να στείλετε προκαθορισμένα email στη σειρά στο κοινό σας την κατάλληλη στιγμή ενώ ασχολείστε με άλλες εργασίες. Δεδομένου ότι τα email αποστέλλονται αυτόματα, μπορείτε να αξιοποιήσετε πολλές δυνατότητες που προέρχονται από αυτά. Η αποστολή αυτοματοποιημένων email με τη σειρά είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που στοχεύει τα άτομα ανάλογα με την αγοραστική τους συμπεριφορά, τις πωλήσεις και τις ανάγκες τους με δυναμικό περιεχόμενο.
Συνολικά, ο βασικός παράγοντας με τον αυτοματισμό μάρκετινγκ μέσω email είναι η παράδοση σειράς email σχετικού περιεχομένου. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να κερδίσετε τεράστια οφέλη για μια χρονική περίοδο, όπως η αφοσίωση των πελατών, η διατήρηση πελατών και οι αυξημένες πωλήσεις.
Γιατί πρέπει να αυτοματοποιήσετε τα email μάρκετινγκ;
Τα οφέλη των email marketing περιλαμβάνουν:
Διατήρηση των πελατών
Η αποστολή email τη σωστή στιγμή στο στοχευμένο κοινό μπορεί να αυξήσει εκθετικά τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Για παράδειγμα, τα email εγκατάλειψης καλαθιού αγορών ή τα email προσφοράς είναι εξαιρετικά για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αφοσίωση πελατών
Τα email είναι ένας έξυπνος τρόπος για τη βελτίωση της διαχείρισης της σχέσης με τους πελάτες. Για παράδειγμα, η αποστολή email στα γενέθλια ενός πελάτη είναι ένας τρόπος βελτίωσης της σχέσης και ενίσχυσης του δεσμού του πελάτη με μια εταιρεία. Επιπλέον, email ανατροφοδότησης, email έρευνας, ειδικές ανακοινώσεις – όλα αυτά τα απλά email αυτοματισμού μπορούν να δημιουργήσουν αφοσιωμένους πελάτες.
Βελτιωμένες ροές εργασιών μάρκετινγκ
Ο αυτοματισμός μάρκετινγκ μέσω email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις ροές εργασιών μάρκετινγκ. Η εταιρεία σας μπορεί να παραδώσει τα μηνύματα στη βάση πελατών σας ενώ εργάζεστε σε άλλες εργασίες αφού η διαδικασία είναι αυτόματη. Έτσι, μπορείτε να διασφαλίσετε μια ποιοτική εξυπηρέτηση και εμπειρία πελάτη.
Αυξημένες πωλήσεις
Γνωρίζατε ότι η εταιρεία σας μπορεί να αποφέρει περισσότερα έσοδα με email; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο αυτοματισμός email μπορεί να δημιουργήσει αντίληψη για πιθανούς πελάτες και να μετατρέψει δυνητικούς πελάτες σε πελάτες.
Πώς να ξεκινήσετε με τον αυτοματισμό email
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καθορίσετε είναι το εργαλείο ή το λογισμικό που είναι το πιο κατάλληλο για την εταιρεία σας. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε υπόψη την προσαρμογή, την τιμή, τις προηγμένες δυνατότητες και την ευκολία χρήσης, όταν καθορίζετε το σωστό εργαλείο που εξασφαλίζει στους πελάτες σας να περάσουν από μια διοχέτευση μάρκετινγκ της επιλογής σας.
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, είναι ζωτικής σημασίας να επιλέξετε το σωστό σύστημα για την εταιρεία σας. Συνεπώς, συνιστούμε τη χρήση πλατφορμών αξιολόγησης για να περιορίσετε τη λίστα με τα εργαλεία που θα αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής email σας. Επιπλέον, επωφεληθείτε από τις δωρεάν δοκιμές επίδειξης για να έχετε την αίσθηση του τρόπου λειτουργίας των εργαλείων.
Αν ψάχνετε για μια αξιόπιστη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που σας επιτρέπει να αυτοματοποιείτε email για υπηρεσίες μάρκετινγκ και υποστήριξης, τότε το LiveAgent είναι η σωστή επιλογή.
Τι είναι το LiveAgent;
Το LiveAgent είναι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που συγκεντρώνει ερωτήματα πελατών από πολλά κανάλια, όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλέφωνο, φόρουμ, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, κ.λπ. Επιπλέον, δημιουργεί εκτενείς αναφορές, ώστε οι διαχειριστές σας να εντοπίζουν εύκολα τυχόν προβλήματα εκ των προτέρων. Επιπλέον, αυτοματοποιεί τις καθημερινές εργασίες εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών για βελτιωμένη απόδοση. Το σύστημα περιλαμβάνει τηλεφωνικό κέντρο, καρτέλες, βάση γνώσεων, φόρουμ, πύλη πελατών, ζωντανή συνομιλία και πολλά άλλα. Για να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο.
Σας ενδιαφέρει το LiveAgent; Το LiveAgent προσφέρει μια περίοδο δωρεάν δοκιμής 30 ημερών για όλες τις συνδρομές. Δοκιμάστε το λοιπόν και βελτιωθείτε αμέσως.
Πώς μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τα email στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 180 ενσωματώσεις για να κάνει τις περισσότερες πληροφορίες προσβάσιμες από μία διεπαφή. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενσωματώσετε το ActiveCampaign ή το Clickfunnels. Και οι δύο αυτές ενσωματώσεις αυτοματισμού email μπορούν να βελτιώσουν τα συμβάντα μετατροπής μακροπρόθεσμα.
Ρίξτε μια ματιά στις διαθέσιμες ενσωματώσεις email μάρκετινγκ στο LiveAgent για αυξημένες ενέργειες μετατροπής.
Τύποι email που αποστέλλονται με ένα εργαλείο αυτοματισμού
Διάφορα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email παρέχουν διασφάλιση αυξημένων μετρήσεων, όπως το ποσοστό αγοράς και τα έσοδα. Δείτε παρακάτω παραδείγματα αυτοματοποιημένων email για να αποκτήσετε έμπνευση.
Email καλωσορίσματος
- Προσαρμοσμένα email, π.χ. email γενεθλίων
- Email αποστολής
Email ανατροφοδότησης
Email εκπτώσεων συμπεριφοράς
- Email συστάσεων
- Email επαναδέσμευσης
- E-mail premium συνδρομής
- Ενημερωτικά email επωνυμίας
- Email teaser περιεχομένου
- Ευχαριστήρια email
Email επιβεβαίωσης συνδρομής
- Email ειδικών προσφορών
- Email επετείου
- Συναλλακτικά email
Email έρευνας
- Email ενημερωτικών δελτίων
- Email λήξης δωρεάν δοκιμής
- Email ακύρωσης συνδρομής
- Ειδικά email προεπισκόπησης
- Email δώρων
- Email έναρξης
Πότε να μην χρησιμοποιείτε αυτοματοποιημένα email
Αν και υπάρχουν πολλά οφέλη από τα αυτοματοποιημένα email, θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε με φειδώ. Ορισμένες καταστάσεις απαιτούν την προσοχή των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, οι εταιρείες δεν πρέπει να αυτοματοποιούν απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών. Ο πελάτης συνήθως χρειάζεται άμεση απάντηση και αναμένει ανθρώπινη παρέμβαση. Ένα αυτοματοποιημένο email δεν μπορεί να λύσει κάθε ερώτηση, καθώς κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ο υπερβολικός αυτοματισμός email μπορεί να αφαιρέσει το ανθρώπινο στοιχείο από την εταιρεία σας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ;
Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι ένα σύστημα που σας δίνει τη δυνατότητα να αυτοματοποιείτε εργασίες που βελτιώνουν τις πωλήσεις σας.
Τι είναι η αυτοματοποίηση email;
Η αυτοματοποίηση email είναι μια διαδικασία κατά την οποία μπορείτε να στέλνετε προκατασκευασμένα email με τη σειρά στο κοινό σας την κατάλληλη στιγμή, ενώ εργάζεστε σε άλλες εργασίες.
Γιατί πρέπει να αυτοματοποιήσετε το email marketing;
Τα οφέλη του email marketing περιλαμβάνουν: βελτιωμένη διατήρηση πελατών, ροές εργασιών μάρκετινγκ, αυξημένη αφοσίωση πελατών και πωλήσεις.
Πώς να ξεκινήσετε με την αυτοματοποίηση email;
Για να ξεκινήσετε, πρέπει να καθορίσετε το εργαλείο/λογισμικό που είναι το καταλληλότερο για την εταιρεία σας. Επομένως, φροντίστε να λάβετε υπόψη την προσαρμογή, την τιμή, τις προηγμένες δυνατότητες και την ευκολία χρήσης κατά τον καθορισμό του κατάλληλου εργαλείου αυτοματισμού email για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας περνούν από μια σωστή διοχέτευση μάρκετινγκ.
Ποιοι τύποι email αποστέλλονται με ένα εργαλείο αυτοματισμού;
Μερικά παραδείγματα email αυτοματισμού περιλαμβάνουν: email καλωσορίσματος, email γενεθλίων, email αποστολής, email σχολίων/έρευνας, email επετείου κ.λπ.
Πότε να μην χρησιμοποιείτε αυτοματοποιημένα email;
Αν και υπάρχουν πολλά οφέλη από τα αυτοματοποιημένα email, θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε με φειδώ. Ορισμένες καταστάσεις απαιτούν την προσοχή των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών σας. Για παράδειγμα, οι απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών δεν θα πρέπει να είναι αυτοματοποιημένες. Οι πελάτες συνήθως χρειάζονται μια άμεση απάντηση και αναμένουν ανθρώπινη παρέμβαση.
Πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών που προσελκύει και διατηρεί πελάτες με οφέλη και ανταμοιβές. Ανακαλύψτε στρατηγικές για τη συλλογή δεδομένων και την εξατομίκευση εμπειριών. Ιδανικός οδηγός για μικρές επιχειρήσεις!