Οι πελάτες σας βομβαρδίζονται με πολλές επιλογές. Κάθε μέρα, αποφασίζουν πού να αγοράσουν τον καφέ τους, το μεσημεριανό τους ή τα παντοπωλεία. Όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές, δεν υπάρχει διαφορά. Υπάρχουν χιλιάδες καταστήματα που προσφέρουν πανομοιότυπα ή παρόμοια προϊόντα σε μια σειρά διαφορετικών τιμών. Οπότε πώς αποφασίζουν οι καταναλωτές από ποιον να αγοράσουν; Τι ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις; Εκτός από την τιμή και την ποιότητα του προϊόντος, οι πελάτες δίνουν προσοχή στην εμπειρία των πελατών που παρέχουν οι επιχειρήσεις. Ήταν ελκυστική και εξατομικευμένη; Τους αφήνει με θετικό συναίσθημα; Οι πελάτες θέλουν να δεσμευτούν και είναι πρόθυμοι ακόμη και να πληρώσουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Πώς μπορείτε λοιπόν να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Ποιες στρατηγικές θα σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.
Η αφοσίωση των πελατών αφορά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας. Στον πυρήνα της, η αφοσίωση των πελατών είναι αυτό το ιδιαίτερο πράγμα που κάνει η επιχείρησή σας που κάνει τους πελάτες σας να επιστρέφουν.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού της αφοσίωσης. Οι πιο σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να μετρήσετε είναι τα ποσοστά αγοράς επισκεπτών, η συχνότητα αγοράς, η μέση τιμή παραγγελίας και το ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς είναι: Μέση τιμή παραγγελίας Συχνότητα αγοράς Ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών Ποσοστό επαναλαμβανόμενης αγοράς
Το ποσοστό ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών είναι ο αριθμός των πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά χωρίς να κάνουν λογαριασμό. Τα ποσοστά ολοκλήρωσης αγοράς επισκεπτών, διότι οι πελάτες που δημιουργούν λογαριασμό έχουν περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν επαναλαμβανόμενες αγορές. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών που ολοκληρώθηκαν από επισκέπτη/συνολικός αριθμός παραγγελιών
Αυτή η μέτρηση είναι σημαντική, διότι όταν γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται ο μέσος πελάτης για να πραγματοποιήσει μια άλλη αγορά, θα έχετε καλύτερη κατανόηση του πόσο αφοσιωμένοι είναι. Υπολογισμός: αριθμός παραγγελιών τις τελευταίες 365 ημέρες/αριθμός μοναδικών πελατών τις τελευταίες 365 ημέρες.
Αυτός ο αριθμός θα σας δείξει πόσα ξοδεύει ο μέσος πελάτης ανά αγορά όταν ψωνίζει από εσάς. Σε γενικές γραμμές, οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ξοδεύουν περίπου 7 φορές περισσότερα από τους εφάπαξ ομολόγους τους, καθιστώντας αυτό μια σημαντική μέτρηση για κατανόηση. Υπολογισμός: συνολικά έσοδα τις τελευταίες 365 ημέρες/συνολικός αριθμός παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες 365 ημέρες.
Το ποσοστό επαναλαμβανόμενων αγορών σας δίνει μια σαφέστερη εικόνα της αποτελεσματικότητας ολόκληρης της στρατηγικής διατήρησής σας, διότι σας λέει πόσοι πελάτες έχουν δεσμευτεί αρκετά για να πραγματοποιήσουν περισσότερες από μία αγορές στο κατάστημά σας. Υπολογισμός: αριθμός πελατών που αγόρασαν περισσότερες από μία φορές/συνολικός αριθμός πελατών.
Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα πληρώσει περισσότερα για μια φιλική, φιλόξενη εμπειρία και το 52% θα πληρώσει περισσότερα για την γρήγορη και αποτελεσματική εμπειρία πελατών.
Το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει μια αγορά από μια επιχείρηση που παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες.
Το 48% των χρηστών smartphone είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες των οποίων οι ιστότοποι για κινητές συσκευές παρέχουν εκπαιδευτικό περιεχόμενο βίντεο.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Προσφέρετε πολυκαναλική υποστήριξη με το LiveAgent. Βελτιστοποιήστε όλα τα ερωτήματα των πελατών σας σε έναν πίνακα ελέγχου και απαντήστε σε αυτά με ευκολία.
Εξοικονομήστε χρόνο χρησιμοποιώντας αυτοματισμό και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό – εξατομικεύστε τη συνολική εμπειρία για τους πελάτες σας.
Δημιουργήστε εξωτερικές γνωσιακές βάσεις ώστε να παρέχετε 24ωρη υποστήριξη στους χρήστες σας. Συμπληρώστε τις με συχνές ερωτήσεις, βίντεο, άρθρα για οδηγίες και άλλα.
Θέλετε να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών; Να είστε διαθέσιμοι όπου κι αν βρίσκονται οι πελάτες σας. Προσφέρετε υποστήριξη σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν. Γιατί πρέπει να κάνουν εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών για να επικοινωνήσουν μαζί σας; Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε άψογη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω email, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ γνωσιακές βάσεις και πολλά άλλα. Όλα τα προαναφερθέντα κανάλια επικοινωνίας συγκεντρώνονται σε ενιαία εισερχόμενα της εταιρείας, από τα οποία μπορείτε να δείτε, να διαχειριστείτε και να απαντήσετε σε όλες τις καρτέλες. Οι πελάτες σας θα λατρέψουν την απρόσκοπτη εμπειρία υπηρεσίας που παρέχεται σε όλα τα κανάλια. Εμπιστευτείτε μας.
Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί. Απευθυνθείτε τους με το όνομά τους. Θυμηθείτε τις προηγούμενες ερωτήσεις τους. Στείλτε τους εξατομικευμένες προσφορές. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Το ενσωματωμένο CRM μας διευκολύνει την προβολή όλων των σημαντικών πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες σας κατά τη συνομιλία ή την κλήση μαζί τους σε πραγματικό χρόνο. Δείτε προηγούμενες αγορές, καρτέλες, στοιχεία επικοινωνίας και προσαρμοσμένες πληροφορίες, όπως μέγεθος παπουτσιού ή γεωγραφική τοποθεσία, για να παρέχετε την πιο εξατομικευμένη δυνατή υπηρεσία.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας. δυνατό>
Peter Komornik, CEO
Οι πελάτες σας είναι γνώστες της τεχνολογίας. Εάν τους παρέχετε τις πληροφορίες που χρειάζονται στον ιστότοπό σας, θα μπορούν να απαντήσουν μόνοι τους στις ερωτήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσφέροντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να παρέχετε άμεση υποστήριξη 24/7. Οι πελάτες σας δεν θα έχουν καμία ανάγκη να στραφούν στην Google και να ανακαλύψουν έναν ιστότοπο ανταγωνιστή. Τι περιμένετε; Ρυθμίστε τη γνωσιακή βάση σας και βελτιωθείτε με το έξυπνο λογισμικό αφοσίωσης πελατών σήμερα!
Λάβετε σχόλια και προτάσεις από τους πελάτες σας μέσω της πύλης πελατών σας. Μάθετε τι τους αρέσει, τι δεν τους αρέσει και τι περιμένουν στο μέλλον. Αυτός ο τύπος οργανικής έρευνας είναι πολύτιμος και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες που θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών σας. Οι πελάτες σας λατρεύουν να ακούγονται, οπότε γιατί να μην τους δώσετε μια πλατφόρμα;
Λαμβάνοντας υπόψη τον τεράστιο αριθμό λειτουργιών που παρέχει το LiveAgent, η προσφορά μας είναι απίστευτη. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα!
Πιο Δημοφιλή
Πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών
Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών που προσελκύει και διατηρεί πελάτες με οφέλη και ανταμοιβές. Ανακαλύψτε στρατηγικές για τη συλλογή δεδομένων και την εξατομίκευση εμπειριών. Ιδανικός οδηγός για μικρές επιχειρήσεις!
Προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Μάθετε πώς να μετράτε και να αξιολογείτε τις προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης για να βελτιώσετε την αφοσίωση των πελατών με το LiveAgent. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και την επικοινωνία με τις σωστές μετρικές και δοκιμάστε το δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!
Τι είναι το Ποσοστό Απώλειας Πελατών; Πώς να το μειώσετε;
Η απώλεια πελατών, γνωστή επίσης ως απομάκρυνση πελατών, είναι το ποσοστό των πελατών που έχασε η εταιρεία σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team